Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Award - 10:e bilden


Spara eller slösa? Expedit eller Random? (Bilder: IKEAMiljögården)



Fick en award av Åse med fina bloggen Interiörguiden. Awarden går ut på att man ska visa den tionde bilden som man publicerade från första början på sin blogg. Vår 10:e bild ser ni hör ovanför. Det var ett "Spara/Slösa"-inlägg på temat bokhyllor. Själv är jag fortfarande förälskad i Random (till höger), men kärleken är än så länge obesvarad.

Tack för awarden, Åse! Det var riktigt kul att kolla igenom de första stapplande stegen i blogg-världen. Stapplande är också bloggtillvaron numera... Lusten tryter - och därmed också inläggen. Med ett fotbolls-VM runt hörnet har jag en känsla av att det kommer att råda bloggtorka ett bra tag framöver. Vill hellre ta en liten paus än att lägga ner - det som var så kul en gång kommer säkert bli kul igen när tiden är den rätta.

Jag skickar vidare Awarden till alla som känner sig manade och vill dela med sig av sin blogg-historia.


En bonusbild på skönheten... (Bild Sköna hem)


Kommentarer:

Den här utmaningen har jag också gjort och visst är det roligt att gräva i arkivet ibland!:)

2010-06-10 @ 09:33:39

Rolig award! Det är inte ofta som jag tittar tillbaka i min egen blogg, det blir ju lite som en dagbok faktiskt.



Bloggtorka alltså... jag är glad att du tar det lite lugnare istället för att stänga ner helt. Håller mina tummar för att du får tillbaka blogg-glädjen och inspirationen.



Kram, Jenny

2010-06-10 @ 09:33:49

Tokigt snygg hylla!

Såg att Miljögården har en outlet i Svedala som är öppet tom 11/6.

Tyvärr hade det bara öppet på fredag mellan 10-13 men idag har de öppet till 18 tror jag, ett litet tips ;)

Kommer antagligen själv inte hinna åka dit men är så nyfiken!

Ha en fin dag!

2010-06-10 @ 10:11:13

Grattis till awarden!



Kramar från

Sally och jag

2010-06-10 @ 15:04:39

Så fina hyllor du visar! Ha en härlig bloggpaus. Kram

2010-06-10 @ 16:10:18

Jaha, då var det din tur att gräva i arkivet! Snygg hylla, alltså Random! Jag var så inne på att vi skulle bygga en själv, likadan som Mrs B & co, fick t.o.m. en beskrivning av henne men så ändrade vi lite här hemma så just nu har jag ingen plats.



Har väl också känt av den där torkan och att tiden inte alltid räcker till men på nåt sätt vänder det igen. Tråkigt om du skulle lägga ner bloggen, då är det bättre med en vila så kommer nog inspirationen tillbaka.

Ha en skön sommar, Malin! Vi "ses"!

Kram på dig!

2010-06-10 @ 23:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...