Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Fredagsmys - I Roslagen



Idag blir det fredagsmys i detta sommarparadis beläget i Roslagen. Med ett poolhus, flera bostadhus och dessutom en ombyggd lada - som numera innehåller en rejäl sällskapsyta med tonvis av charm - finns det gott om plats att umgås på. Att ägarna - familjen Walles - lever, tänker och andas inredning är lätt att se. Inredningen är charmig och personlig och känns tidlös och aktuell på samma gång. Ett inte helt lätt konststycke att få ihop. Välkomna in genom träporten. Hoppas ni ska trivas! Mig hittar ni vid poolen. :-) Trevlig helg!










Bilder Sköna hem


Kommentarer:

Lars Walles är en sådan där man som jag har följt genom åren. Det var banbrytande när han kom med sina inredningar med Howard, randigt, bolster och sisal. Sedan har det varit roligt att följa med på stilresan genom åren i butiksform och i magasinen. Även detta sommarparadis tycks ha fått sig en makeover sedan det sista reportaget där. Jag gillar Walles. Ha en fin helg du med!

2010-06-18 @ 12:41:32

Ett riktigt "ladda-batterierna-ställe". Jag skulle kunna ligga vid poolen en stund...

Ha en trevlig helg!

Kramen

2010-06-18 @ 13:22:07

Detta reportaget har jag kollat på varje dag sen tidningen kom för en vecka sen. Alltså, helt fantastickt underbart och ljuvligt!

2010-06-18 @ 20:20:58

Jag är helt slut efter Vickans stora bröllopsfest igår så jag slappar gärna vid poolen med dig idag... :)

2010-06-20 @ 10:27:08

I Roslagen borde jag känna mig hemma eftersom vi har sommarstuga där. Men det här underbara boendet är så långt ifrån vår sommarstuga som man bara kan komma...

Underbart hus med härliga detaljer, och det badkaret...vill ha!

Kram, Jenny

2010-06-20 @ 11:55:02

Ljuvligt! hade gärna legat där vid poolen och lapat lite sol. Må gott

2010-06-20 @ 15:18:20

Jag skulle absolut kunna tänka mig att bo sä där!

2010-06-20 @ 20:44:18

OJ va snyggt. Sovrummet såg helt ljuvligt ut!!

2010-06-20 @ 22:58:01

Härligt sovrum och utgång direkt till poolen... jo tack, jag skulle gott kunna tänka mig en stund där vid poolen! Är vattnet för kallt kan jag tänka mig badkaret också, så snyggt!

2010-06-23 @ 22:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...