Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Fredagsmys - Bland blommor och blad





Idag blir det ett annorlunda mini-fredagsmys. Istället för att åka till ett vackert hus myser vi idag i de här miljöerna där man tydligt ser hur trivselskapande och sammanhållande gröna växter är för inredningen. Tänk er samma miljöer utan de gröna växterna. Kan ni se det? Inte alls lika snyggt... Välj var ni trivs bäst; bland korgstolar och retromöbler på de övre bilderna eller i de mer strama, men ack så snygga, miljöerna här under. Det är inget lätt val men jag slår nog mig ner i den schysst slitna läderfåtöljen överst och njuter av ett glas rött och en läsvärd bok. Trevlig helg! :-)




Bilder: Elle Decor


Kommentarer:

Ska vi mysa Maria, så vill jag gärna att vi åker till någon av dom två översta bilderna. Där skulle jag trivas på en gång!

Ha en skön helg, tror sol är utlovad. //Lissen

2010-03-05 @ 08:05:53

En stor växt kan verkligen göra ett rum mysigt! jag vill nog ha min fredagsmys hos bild nr3.Tycker det är kul att du har dina fredagsmys-inlägg.Kram & trevlig helg!

2010-03-05 @ 10:06:35

Jag hänger med!

Har ett tag funderat på "stor blomma till vardagsrummet" och har kanske svaret här med blomman längst ned som jag just nu glömt vad den heter. Bladen är så vackra i mönstret. Tack för tipset!

Å trevlig helg!

2010-03-05 @ 10:24:02

Så sant, växterna gör ju så mycket. Här hemma ser det lite sådär ut i fönstren för tillfället. Växter som tagits upp från källaren för att vakna vid liv samt lådor med frön som satts. Inte så fint, men det blir nog bra om några veckor.

Den tredje bilden såg väldigt lockande ut. Härligt med så stora fönster, tror jag är i ett stort behov av ljus nu.

Ha en bra helg!

Kram Jenny

2010-03-05 @ 14:25:07

Vilka härliga bilder....växterna gör det trivsamt!!



Ha en riktigt mysig fredag!



kram/tina

2010-03-05 @ 14:51:19

Vad läckert! Båda miljöerna var fina, men jag föredrar nog också den första med den slitna fåtöljen. De två sista rummen behöver verkligen gröna växter för att få lite mjukhet och värme också. Ha en skön helg!

2010-03-05 @ 17:29:32

Jag väljer bild nr 3 - wow vilken utsikt!

2010-03-05 @ 19:58:02

Som vanligt hinner jag aldrig med på fredagen så jag hoppas jag får lördagsmysa istället. Eftersom jag gillar det strama mer så blir det helst i en av stolarna med utsikt över havet! Lovely!

Fortsatt trevlig helg!

Irene

2010-03-06 @ 22:03:46

Vilken snygg tavelvägg. Gillar att de har börjat på golvet och sen använt sig av två tavellister, superfint!

2010-03-07 @ 06:32:44

Häftiga interiörbilder.....jag vill ha det lite rörigt för då känner jag mig nog mest hemma. Med hund och två katter och mycket folk ut och in så får det blir så!

Ha det gott

Agneta!

2010-03-07 @ 18:06:23

Kul och se monstera (för så heter blomman på sista badrumsbilden va?) det var längesedan jag såg en sån...gillar dem men har aldrig ägt någon! Fina inspirationsbilder här inne som vanligt.



Ska kika vidare hos er nu!



Kramis

2010-03-09 @ 12:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...