Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Fredagsmys - Med StyleFiles

Idag blir det fredagsmys med härligt inspirerande bilder från ursnygga bloggen The Style Files. Vackra miljöer i de grå toner som jag känner mig omåttligt sugen på nu när hösten är i antågande. Vi får väl se om det blir kraft över till att måla sovrummet grått. Det vore ack så snyggt, men oj vad trist det är att måla. Nja, det tål att tänkas på. Det gäller att hushålla med resurserna :-)

Veckan har inte lämnat mycket tid över till bloggen. Den dyrbara vuxentiden på kvällarna har istället ägnats åt resesurfning inför vinterns tripp till sol och värme. Första anhalten, Singapore, är nu spikad. Så kul! :-) Nu laddar vi inför helgen som går i lugnets tecken. Fler lökar ska ner i jorden och krukorna förses med ny höstfägring. Ha en riktigt fin helg!


Kommentarer:

Åh vilket härligt planerande ni haft för er!!!



Här är ingen resa i sikte så jag borde väl ha tid att bygga ett soffbord som det på bilden... åhhhh så fint!!!!



Fredagskram:)

2010-10-08 @ 09:02:55

Grått är så snyggt! Den råa betongen gillar jag också, men kräver ju sin miljö...

Låter härligt att åka iväg till sol & värme.

Ha en trevlig helg. Här ska också piffas lite i krukorna.

Kramen.

2010-10-08 @ 09:21:58
Uffe

Följer slaviskt din blogg men kommenterar sällan (läs aldrig). Men nu måste jag bara skriva att jag tycker att den invändigt gyllene lampan samt fotografierna på bordet mot väggen gärna får komma och bo hos mig.



Spännande med Singapore. Trevlig resa!

2010-10-08 @ 10:46:09

Ojojoj, vad snyggt!!! Älskar dessa dova färger. Är också väldigt sugen på en grå vägg här hemma, lite skiftande grå som på bilderna du visar.



Härligt att ha en resa att se fram emot. Speciellt så där mitt i vintern, den blir ju så lång annars.



Ha en underbar helg!

Kram, Jenny

2010-10-08 @ 12:09:07

Sååå fina nyanser och dämpade färger!!! Ursnyggt bord :)



Trevlig fredag!

KRam SOfie

2010-10-08 @ 13:11:49

Vackert rofyllt.

Klokt att tänka var tiden ska läggas.



Singapore nästa, maken måste ha massor han vill visa er.



Hemma hos mej är soffan grå och jag har ett gammalt fönster, som skapar stämmning! Skulle behöva nya kuddar för mer mys.



En trevlig helg, önskar jag dej. //Kram Lissen

2010-10-08 @ 13:40:45

Vilka sköna bilder på lugn och skön inredning! Jag blir helt harmonisk bara jag tittar på bilderna. :-) Låter ljuvligt att resa till Singapore! Jag skulle också vilja boka en resa och sticka iväg när det är som mörkast här. Har dock inga semesterdagar kvar... låter som att ni får en mysig helg, ha det gott! :-)

2010-10-08 @ 17:36:03
Maria

Du är min favoritgranne, favoritbloggare och inte minst min favortiarkitekt!!! Kram!

2010-10-08 @ 20:06:22

Singapore...WOW!



Vilka härliga bilder du bjuder på, som vanligt! :)



Ha en Bra Helg! Kram

2010-10-08 @ 23:05:30

Det låter underbart med resesurfning, sol, värme och Singapore! Vi funderar på en tripp till USA nästa år, isf får vi hoppa en resa i vinter o spara pengarna till USA resan ist.



Ha det gott!

2010-10-08 @ 23:16:11

Så fina bilder! Jag gillar de gråa tonerna! Jag tycker absolut du ska ta penseln i hand och måla. Jag menar... hur jobbigt kan det vara när det kan bli så snyggt! :)

Låter underbart med en resa och kanske du samlat lite extra resurser då i form av laddade batterier!

Kram

2010-10-10 @ 22:27:38

Väldigt snyggt.

2010-10-11 @ 19:28:03

Vilka snygga bilder, jätte snyggt med gråa toner!

2010-10-11 @ 21:20:54

Likeilike!! :)

2010-10-19 @ 16:15:58

Nu dog jag lite! Översta bilden - där vill jag på riktigt flytta in! :-)

2010-11-03 @ 23:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...