Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Fredagsmys - I garderoben

Rejält med förvaringsutrymme bakom lyckta dörrar lovar gott...

Färgsorterade skor är allt några snäpp värre än färgkoordinerade bokhyllor... ;-) Bilder Elle Decor

Idag blir det fredagmys i varje (?) kvinnas dröm - en rejäl garderob att kliva in i. Få förunnat - men mycket efterlängtat. Ett rum att sväva ut i - utan den eftertanke man så ofta har när man inreder rum att vistas ofta i. Här kan man sväva ut och måla väggarna svarta och taket i guld - om man så vill. En sittplats är ett måste liksom en spegel och smickrande belysning. Annars finns det inga gränser. Någon gång... Ha en riktigt trevlig helg!! :-)

Vågat med möra kulörer, guldigt tak...

... lyxig förvaring.

Scandinavian style med mjuk matta. Bilder Sköna hem

Kommentarer:

Åh, vilka härliga garderober! Särskilt när man som jag bara har typ två hål i väggen och har fått köpa en byrå att ställa utanför bara för att få plats med underkläderna också. (För mig och sambon då...) Jag brukar ofta fundera på hur man skulle kunna fixa till garderoben, men jag kommer aldrig fram till nån bra lösning. Suuuck! Ha en trevlig helg!

2010-09-17 @ 09:24:00

Garderober är ofta en bristvara, speciellt i gamla lägenheter. Så nog är det en dröm...........



Trevlig helg, önskar jag dej.//Lissen

2010-09-17 @ 12:45:05

Där inne, i den sista bilden hittar du mig ikväll...!:) Fint!!!



Kram

2010-09-17 @ 15:11:53

Ja nog är det allt en dröm att ha något liknande. Och som du skriver, ett rum där man vågar ta ut svängarna lite mer.

Skoförvaringen var ju ett konstverk! Riktigt häftigt!



Ha en underbar fredagskväll!

Kram, Jenny

2010-09-17 @ 16:46:21

Underbar inspiration. Den som ändå hade sådan ordning :-)



Hoppas att du får en fin helg!

2010-09-17 @ 17:42:40

Bilden med alla skorna är ju helt Ljuvlig!



Underbart med färgerna och upplägget



Trevlig fredag



Maliin

2010-09-17 @ 20:40:37

Bilden med skorna är ju för härlig! Hade jag haft sååå många vackra skor hade jag gjort likadant men med mina mestadels svarta (och få) blir det inte lika snyggt!

Detsamma... trevlig helg!

Kram

2010-09-18 @ 00:50:52
Anonym

Åh vilka härliga bilder! Hoppas att ni har haft en skön helg. Kram

2010-09-19 @ 22:03:53

Vilka HÄRLIGA garderobsbilder! Skorna är ju underbara! Tänk att ha den mängden! Hoppas att helgen har varit riktigt skön!

2010-09-19 @ 22:26:14

Åh, tänk att ha dessa utrymmen! Det skulle inte göra ont ;)

Kramen.

2010-09-20 @ 11:05:35
P

jag lovar att färgkoordinera skorna om något ger mig en walk in closet att ha en helt sådan hyllvägg för dom i... Är inne på att göra något åt det i källaren men vet inte om jag vågar lämna dom där nere

2010-09-21 @ 09:28:01

Vilka bilder du bjuder på! Lyxgarderober :)

2010-09-21 @ 12:31:39

Tittar bara in och hoppas att allt är bra med dej!

Kram Lissen

2010-09-21 @ 14:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...