Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Fredagsmys - På Palace Road





Idag blir det fredagsmys i detta övervackra Londonhus, med avslappnad inredning och vita trägolv som så många drömmer om just nu. Egentligen är stilen lite väl romantisk och shabby för min del - men det är något med lugnet och den avskalade enkelheten som tilltalar mig starkt. Mest gillar jag arbetsrummet med sitt generösa utrymme, inbyggda bokhyllor och en gigantisk mood board. Mycket plats för blogginspiration! :-)

För oss blir det en lugn och skön helg - efter den senaste tidens späckade schema. Ser fram emot att få sätta spaden i jorden och äntligen få gräva ner de 75 blomsterlökar som ligger och väntar. Längtar redan till våren! Hoppas att ni alla får en riktigt trevlig helg!




Bilder Shoot Factory

Kommentarer:

Håller med om att det vita inredningsstilen är fin, men inte hos mej. Gillar att titta på den så här och inspireras oh gärna spendera en weekend på ett sånt ställe!

Ha en skön helg. Hösten har verkligen kört igång med en rivstart.

Kram/C.

2010-09-24 @ 08:58:00

Vad härligt med de där proppfulla bokhyllorna och anslagstavlan! Hallgolvet var ju också grymt.

2010-09-24 @ 09:00:10

Mycket läckert där...!! Gillar också enkelheten...



Ha en fin helg!:)

2010-09-24 @ 10:58:01

Skulle inte ha något emot vita golv. Men kan inte förmå mej att byta ett fungerande hyfsat fint golv.



Dom två sista bilderna, vilken dröm att ha så stort kök och matrum, sedan dörr direkt ut till trädgården, åhhhh vad underbart.



Plocka svamp är kul, men rensa, fy vad tråkigt :-)

Här blir det också en lugn helg. Kram Lissen

2010-09-24 @ 19:36:52

Vilket underbart hem! Köket och arbetshörnan var mina favoriter. Håller med dig om att det är lockande med en sådan mood board. En sådan står högt upp på min önskelista till nya arbetsrummet ( som aldrig blir färdigt).



Skönt med en lugn helg! Jag borde verkligen åka och köpa lite vårlökar. Tror tyvärr att de flesta av våra tidigare vårblommor försvunnit i dräneringen...



Ha en underbar helg!

KRam, Jenny

2010-09-24 @ 21:35:51

Jag är inte heller för den romantiska eller shabby-stilen men visst har det charm! Och visst kan jag väl mysa där en fredagskväll eller varför inte en hel helg, det var längesedan jag var i London! Jag gillar i alla fall dom vita golven!

Plantera... ja, det borde jag också göra men vi ska på höstmarknad!

Ha en skön helg!

Kram

2010-09-24 @ 23:47:13

Mmm vilka underbara inspirationsbilder. Gillar trädetaljerna.

2010-09-25 @ 01:12:48
Mia

Bohemen i mig älskar det här!!

2010-09-25 @ 11:00:12

Jag skulle inte kunna tänka "adoptera" riktigt allt men definitivt golven =)



Tack för inspirationen!!!



K R a M // T i n a

2010-09-25 @ 16:13:59

Åååå jag vill OXÅ stoppa ner lökar i jorden i vår trädgård!

Men än så länge har vi inte ens någon gräsmatta så det får vänta till nästa år...



Härliga bilder!

2010-09-25 @ 17:08:31

Vad inspirerad jag blir av dessa bilder... Oj oj...:) Vad mycket fint ni har på bloggen. Måste ta mig en titt igenom arkivet.

2010-10-27 @ 01:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...