Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Vårnytt från Norrgavel

Nya förvaringsbänken Massiv från Norrgavel i vackert sällskap. (Pressbild från Norrgavel)

Det kommer fler och fler tecken på att våren faktiskt är i antågande. Snön har gett med sig och cyklarna har åkt fram ur garaget. I helgen upptäckte vi till vår stora glädje att det, som om ett par månader ska bli blommande krokusar, har börjat sticka upp ur jorden. Jag är fullt medveten om att det kan komma många "vinterbakslag" under kommande månader, men de allt ljusare kvällarna skvallrar ändå om att vi kommer allt närmre ännu en vår. :-)

Vårkänslor så det förslår ger också den här alldeles lagom perfekta bilden från vårens nya Norrgavel-katalog. Den klassiska Norrgavel-färgskalan i vitt, grått, brunt och trärent har blandats upp med grönt i form av både textilier och våriga växter i enkla terracotta-krukor. Enkelt och snyggt. Nya möbelserierna Poppel och Massiv - med bänkar, byråer och skåp - ser mycket lovande ut.

Kommentarer:

Norrgaveln kan verkligen konsten med att presentera snygga, inspirerande och kreativa bilder, underbart!



Ja vårlängtan är ju stor nu. Vi har lite snö kvar här men den försvinner nog snart.



Kram, Jenny

2011-02-02 @ 21:30:10

Vilken underbar vårig bild Norrgavel bjuder på! Urtjusigt - som vanligt!

Kramen.

2011-02-03 @ 06:38:26

Jag bläddrade också online i går. de kan sin sak Norrgavel med att styla sina saker så där habegärligt och Norrgavligt.

2011-02-03 @ 08:03:39

Ljuvlig bild och så ljuvligt med vårtecken!!!

Norrgavel är Norrgavel... suck så mycket fint de har!



Kram

2011-02-03 @ 09:30:48

Hejsan, gillar du att skratt ? Jo men självklart, vem gör inte de ju. Kolla in min blogg & skratta lite om mina skämt är din humor :)

2011-02-03 @ 10:08:23

jag gillar dem gråa byråerna..läckra !

jag har en massa vårkänslor i kroppen...



ha en go kväll

kramar

2011-02-03 @ 18:57:59

Norrgavel får mig verkligen att längta ännu mer efter våren. Hoppas den kommer snart! /Sofie

2011-02-03 @ 20:13:45

Jag fick också det mailet, bilden är sååå mycket vår! Och Norrgavel har sååå mycket fint!

Visst längtar man nu fast vi har fortfarande snö kvar, på sina ställen.

Kram

2011-02-04 @ 00:13:09

Jättefint...jag gillar norrgavel massor!



tina

2011-02-04 @ 01:12:31

Hej,



Tack för alla fina kommentarer! Ja, nu längtar vi nog alla efter våren. Förvaringen på bilden heter massiv, poppel är en liknande förvaring men finns endast i vitt. Nyheterna massiv & poppel – http://norrgavel.se/Article.aspx?ArticleID=2975



Med vänliga hälsningar

Victor, Norrgavel

2011-02-04 @ 09:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...