Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Fredagsmys - På uteplatsen


Helg igen och hög tid för fredagsmys. Minns inte när det var fredagsmys senast. Skäms på mig! Idag blir det mys i vackra utemiljöer från Elle Decor. Jag tilltalas såväl av de tillbakahållna arrangemangen där de vackra omgivningarna får spela huvudrollen, som av det härligt färgsprakande här ovanför. Kräver en del mod att genomföra. Helst av allt slänger jag mig i hängmattan på den sista bilden. Så vackert! :-) I det riktiga livet firar jag in helgen med mina kollegor - härligt med fredagsöl i solen. Imorgon ska vi göra trädgården fulare - men barnen gladare. Studsmatta ska inhandlas. Hoppas på glada barn och därmed lite mer tid till föräldrarna att gräva i trädgården. ;-) Ha en riktigt skön helg!!



Bilder Elle Decor

Kommentarer:

Första bilden är hur läcker som helst; himla kul! :-)

2011-05-20 @ 09:45:28

Som en dröm vore det att ha en stor altan.

Ja tack för att ligga i hängmattan :-),sedan kan man gå ner till havet.



Önskar dej en trevlig helg. Kram Lissen

2011-05-20 @ 20:17:16

De två nedersta bilderna tilltalar, hängmattan ligger jag gärna i!

Nej, en studsmatta för ju inte mycket till trädgården men barnen tycker ju det är så roligt så jag förstår att det är svårt att stå emot.

Fortsatt trevlig helg!

Karm

2011-05-22 @ 00:37:00

Jaaa fredagsmys!!:) Gott även en söndagskväll;)

Väldigt mysiga platser! Och er trädgård passar också för fredagsmys, så fin!!



Kram

2011-05-22 @ 20:49:30

Jaaa fredagsmys!!:) Gott även en söndagskväll;)

Väldigt mysiga platser! Och er trädgård passar också för fredagsmys, så fin!!



Kram

2011-05-22 @ 20:50:23

Villka underbara miljöer! Jag gillar första miljön med det härliga mönstret i bakgrunden.

2011-05-24 @ 12:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...