Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Stockholm Bombay Project

Stockholm Bombay Project är en nystartad Stockholmsbaserad webshop fylld av färgsprakande textilier, möbler och knoppar. ”Att kunna skapa nytt av gammalt - kombinationen av tradition och samtid sida vid sida är något som jag brinner för”, säger Karolina Danielsson – grundare av Stockholm Bombay Project. Är ni sugna på färg, hållbar design och en lite lagom bohemisk touch i inredningen - kika in i denna glada butik.
”Att kunna skapa nytt av gammalt - kombinationen av tradition och samtid sida vid sida är
något som jag brinner för”, säger Karolina Danielsson – grundare av Stockholm Bombay
Project

Kommentarer:

Direkt när jag ser skåpet, så blir jag glad. Måste genast titta in i butiken, ser ut att vara gladsaker som du brukar säga.



Ha en finfin vecka. // Kram Lissen

2011-11-14 @ 22:41:36

Vad läckert det ser ut, ska genast kika in : )



glömde visst alla saker på min "att göra lista" nu. oops.

2011-11-15 @ 08:28:43

Det var en rolig sajt! Föll för det rosa skåpet, pladask! Men jag skulle inte ha nånstans att ha det eller ens ha råd med det... Dock tackar jag för tipset. :-)

2011-11-15 @ 11:16:02

Jag säger tack för tipset!

2011-11-15 @ 14:38:22

Tack för tipset, gillar!

2011-11-15 @ 15:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...