Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

NUNC

Bild NUNC

Barnen i säng - och mannen på restaurang. En liten strimma av tid för mig själv. Vad göra? Ta hand om tvättberget, plocka saker från golvet eller kanske börja plocka bort sommarkläderna från garderoben? (Den är ju sorgligt nog över nu... Snyft!) Njae, först måsta jag sno åt mig en liten, liten stund vid datorn - fast jag inte borde.

Dagens resultat - gladinredningar från NUNC. Den övre - ett industriskåp. Gammalt, slitet, blått. För några år sedan hade det hamnat i garaget. nu i finrummet... Man är väl inte sämre än att man kan ändra sig. Den undre från HK Living. Verkligen en fulsnygg tavelvägg de har fått ihop där. Eller kanske bara ful-ful? Den gör mig lite glad i alla fall - så då måste det finnas något rätt. :-) Ha en fortsatt fin kväll! Nu ska jag ta tag i det där jag skulle gjort från början. Hej hopp! :-)


Bild NUNC

Kommentarer:

Egentid är viktig - även om det bitvis blir väldigt små stunder...

Underbart härligt skåp...jag gillar dem jättemycket!

Kramen.

2011-10-06 @ 06:20:18

Precis så är det, att ändra sig kan man alltid. Plåtskåpen har liksom blivit snyggare, fast hur det är med förvaring är en annan fråga.



Jo det är något väldigt snyggt över tavelväggen, jag blir också glad.



Ha en fortsatt skön vecka. // Kram Lissen

2011-10-06 @ 08:01:41

Vad bra att du tog dig tid;) Så att du hittade DESSA bilder!! Nu blir det till att leta blombilder... sååå snyggt!!



Och visst fanns väl tvättberget kvar? Ja, jag tänkte väl det... aldrig springer det ifrån en...;)Konstigt...

Kram

2011-10-06 @ 10:32:21

Svar: Ja faktiskt, det har du helt rätt i. Dom är fantastiskt fina och lackade med matt lack så dom är sådär otroligt mjuka att ta på. Riktigt mysiga stolar om man nu kan säga så om en stol! :)



Hmm.. ja tavelväggen. Faktiskt riktigt rolig. En gnutta humor i den!



/Johanna

2011-10-06 @ 10:34:15

Jag har också egen tid här hemma ikväll. Passar på att hösta till det och testa lite nytt i vardagsrummet. Men även här ropar tvätten på sällskap...



Häftigt med det blåa och röda! Och precis som du säger fulsnyggt med tavelväggen.

2011-10-06 @ 20:54:59

Trevlig helg och såg att du blev omnämnd hos Weronica, en mammas dag. Jättekul och hoppas många tittar in på din inspirerande blogg.



Kram...........

2011-10-07 @ 07:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...