Inne & Ute
 OM BLOGGEN  |  KONTAKTA OSS   

Bloomingville & frustration


Igår hände då det som inte får hända... Jag gick och satte mig vid datorn, tryckte på startknappen och... ingenting händer. Försöker igen, och igen, och igen. Samma resultat. Den har allt verkat lite trött och medtagen den senaste tiden men att det var så illa att den var på väg mot sin sista vila hade jag inte anat. Nåja, RIP min gamla bloggkompis. Backup var tagen - så det är ingen större skada skedd. Nu blir det datorkamp i huset igen med en bärbar för lite. :-) Inköpsorder på en ny är utfärdad och låt oss hoppas att käre maken hittar en snabbt.

Nog om det. Lämnar er med bilder från Bloomingville. Fint! Börjar dock bli sugen på något nytt. Är vi inte snart trötta på det industriella, råa och sparsmakade? Ska bli spännande att se vad nästa stora grej blir. Några gissningar?





Bilder Hemlängtan

Kommentarer:

Så trist med datorstrul. (Har du testat att ta ur/i batteriet? Min jobbdator var helt död en morgon, men funkade igen efter att jag testade det.)

Annars - lycka till i jakten på en ny!

2012-01-18 @ 08:56:11

Min dator är också sliten, inte konstigt :-)

Ett nytt nätverk köpt och rensning på går (med hjälp).



Mrs B har ett bra tips, kanske går att chocka igång datorn igen.



Snyggt med slitna skyltar.



Ha en fin vecka. Kram Lissen



2012-01-18 @ 09:35:02

Vilken tur du hade back-up.

Håller med om industri-looken, snyggt, men inte så trivsamt, "de" kan väl stoppa in lite fler filtar och mattor, så att det känns som om där faktiskt bor människor!

2012-01-18 @ 09:37:39

Usch då - tur att du hade backup men ändå så trist. Blev påmind nu om att jag måste göra ny backup, var nog över en månad sedan.



Härligt färgglada bilder! :-)

2012-01-18 @ 09:39:24

Aj då, tänk vad sårbar man är...ett liv utan dator går väl inte!! Ibland undrar man ju hur livet var innan...man har svårt att förstå att det ens gick!



Jag gillar fortfarande det råa...men märker att jag mer och mer sneglar på textilier med färg och mönster...och mycket tyg ska det vara!



Kramen.

2012-01-18 @ 10:00:41

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2012-01-18 @ 12:05:11

Cool taklampa på översta bilden.



Antik- och Hantverksmässan är på gång. Bli inbjuden redan idag. Följ länken ovanför.

2012-01-18 @ 12:42:12

sv: Tack så mycket! :D

2012-01-18 @ 13:22:00

Tack! Ja det känns underbart. Jag älskar sthlm:)

2012-01-18 @ 13:42:00

tack för din kommentar!

2012-01-18 @ 13:51:42

Tråkigt när datorn strular och ger upp...tur där med backup! Fina bilder, den industriella stilen är ju fin men det blir fint när man blandar gammalt med nytt, strikt med personligt...alltså att sätta sin personliga stil.Tack för dina alltid inspirerande inlägg

kram till dig!

tina

2012-01-18 @ 15:39:47

fin blogg! haft en bra dag? :)

2012-01-18 @ 16:49:07

Sv. Vad kul att du blir inspirerad. Kom gärna tillbaka =)

2012-01-18 @ 19:46:56

Näää, det där är så hemskt. Man nästan känner på sig när dagen närmar sig för att datorn ska krascha... min MacBook bara stänger ned ibland... så jag tror den hemska dagen är nära för mig också. Usch :)

Kram Linda

2012-01-18 @ 20:37:36

Fin blogg som vanligt! Kommentera gärna i min blogg, jag har frågestund!

2012-01-18 @ 21:45:09

Gud, så surt med datorhaveri! Redigt att ha gjort back-up som man ska, i alla fall... Nåt för mig att begrunda. ;-)



Ja, herregud så less ska jag är på det här avskavda. Först en överdos av shabby chic, och nu en överdos industri (som ändå är mer min stil). Jag tippar på mer 70-tal i inredningen framöver - färgerna, tygerna, mönstren. Vad tror du? :-)

2012-01-19 @ 07:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar:

bloglovin
Twingly Blog Search link:http://inneoute.blogg.se/ sort:published Recent linking posts
RSS 

2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...